Răspunsuri

2014-07-01T12:09:21+03:00
A) 763=763    b)662<c63    c=7,8,9             c)88d<890     d=9,8,7,6,5,4,3,2,1,0                d)979>x97   x= 8,7,6,5,4,3,2,1                 e)  129<195



Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T12:30:25+03:00
a) 763=763  
 b)662<c63   
c=7,8,9          
  c)88d<890  
  d=9,8,7,6,5,4,3,2,1,0              
 d)979>x97   x= 8,7,6,5,4,3,2,1                
e)  129<195

1 5 1