Răspunsuri

2014-07-01T11:53:14+03:00
In aceasta secventa semnul intrebarii  marcheaza sfarsitul unei propozitii interogative
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T11:56:49+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Semnul întrebării indica ca propoziția este o interogație retorica - o figura de de stil realizata sub forma unei întrebări ce nu așteaptă răspuns dar de la care se transmite o idee:viata e scurta și trebuie trăită.
1 5 1