Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-01T10:46:51+03:00
Pentru ca numarul a35a sa fie divizibil cu trebuie ca ultima cifra a numarului sa se divida cu 2, deci a poate fi 2, 4, 6, 8 
numerele sunt 2352, 4354, 6356, 8358
1 5 1
  • Utilizator Brainly
2014-07-01T11:27:18+03:00
Numerele divizibile cu 2 de forma a35a sunt: 2352, 4354, 6356, 8358. Pentru ca un nr. sa fie divizibil cu 2 trebuie ca ultima cifra si fie para.