Răspunsuri

2014-02-08T16:53:32+02:00
KMnO4+FeCl2+4HCl-----KCl+MnCl2+FeCl3+4H2O
Ar fi mai bine daca ai incerca si tu pt ca nu e greu deloc ;)
ATENTIE CA NU ESTE EGALATĂ CORECT CE FACI CU Hidrogenul 4 nu este egal cu 8
inca o dată cei care li se pare ca stiu chimie
Asa e ... am gresit din neatentie
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-08T19:58:27+02:00
⇒intai notezi numerele de oxidare ale elementelor la care acesta se modifică
Mn+7 trece in Mn+2 ceea ce inseamnă ca căstigă 5electroni
Fe +2 trece in Fe+3 ceea ce inseamnă că pierde un electron /.5
conform regulii care spune ca numarul de electroni cedati =numarul de electroni acceptati se multiplică a doua relatie cu 5
deci rezultă KMnO4+5FeCl2+8HCl⇒KCl+MnCl2+5FeCl3+4H20
1 5 1