Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T20:46:41+03:00
7x + 7(x+1) + 7(x+2) + 7(x+3) = 154
Dam factor comun pe 7
7[ x + (x+1) + (x+2) + (x+3)] = 154
x + (x+1) + (x+2) + (x+3) = 154 / 7
4x + 6 = 22
4x = 22 - 6
x = 16 / 4 = 4
Multipli consecutivi ai lui 7 sunt:
4 * 7 = 28
5 * 7 = 35
6 * 7 = 42
7 * 7 = 49
--------------
Total: 154   (asta a fost proba)




154*
sorry
Am reusit sa intru in rezolvare si sa termin calculele.
mersi
Pentru putin !
2014-06-30T21:10:02+03:00
7x+7x+7+7x+14+7x+21=154
28x+42=154
28x=112
7x=28
28,35, 42,49

1 5 1