Transcrie fiecare propozitie din fraza urmatoare precizand felul subordonatei:Dupa dorinta mamei,care voia sa-l faca preot,este inscris la Scoala catihetica din falticeni.Sper ca alezutzuu10 nu o sa mi-o stearga.Chiar am nevoie de raspuns

2

Răspunsuri

2014-02-08T16:32:48+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Care voia- atributiva
sa-l faca preot-completiva directa
3 3 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T16:35:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Dupa dorinta mamei -prima propozitie ;care voia sa.l faca preot -a doua prop ; este inscris la scoala.... -prima prop 
Prima prop-principala.... a doua -atributiva
3 5 3