Am de facut o descriere imaginara de 10 randuri a unui orasel din variantele : un orasel de pe Marte luciuit de omuleti verzi , unul in mijlocul oceanului Atlantic stapanit de zeul Poseidon si de sirene si unul din secolul xxiv in galaxia T 222

2
si eu am la fel
vreau si eu un raspuns

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T21:28:18+03:00
Uite ce sa scrii despre cel din adancuri:
-cladiri facute din corali
-alge uriase ce se asemanau cu niste copaci seculari
-strazi intortocheate si alei inguste ce-si croiau drumul printre stanci impunatoare
-atmosfera linistita, urbana si totusi se cunostea nuanta de deosebit din atmosfera,etc
-oamenii, linistiti innotau spre locurile de munca
-stralucitoare vitrine in magazine, luminate de meduze ce sclipeau precum licuricii
Si multe alte idei, nu-i asa greu, asta e cel mai usor tip de compunere libera, in care scrii ceva fictiv si ireal pentru ca poti inventa tu orice si nu-i nevoie sa resprecti tiparele realitatii. Ideile de mai sus introdu-le in propozitii si fraze bine legate intre ele, ai grija la limbaj.
2014-06-30T23:37:16+03:00
Uite din parea mea orasul poate sa fie putin neobisnui , profesorilor le place asta dar sa ai si imaginatie dar cateodata sa nu te intinzi foarte mult . Ti-o spun din propria experienta ;) din parea mea as alege orasul lui poseidon mi-sa parut cel mai bun si foarte buna imaginatie .
1 1 1