Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T20:05:11+03:00
Iti iei un carnetel,pe care Notezi cuvintele noi si ce inseamna.
Cu ajutorul cantecelor in engleza,le cauti traducerea.
Trebuie sa stii gramatica(vb regulate,timpuri)


  • Utilizator Brainly
2014-06-30T20:20:38+03:00
Ajuta si daca te uiti la filme fara subtitrare :)
Pentru a invata mai usor engleza, ai nevoie de un vocabular, caiet, orice altceva, unde notezi toate cuvintele necunoste, cauti texte pe care sa le traduci, si cu cat ai vocabularul mai imbogatit, cu atat va fi mai usor sa o inveti