Astazi am sustinut proba scris la Bacalaurea la limba si literatura romana si la una dintre cerinte era sa fac un enunt cu sensul conotativ al SUBSTANTIVULUI mare. Oare daca am scris ,, marea sufletului sau s-a agitat la aparitie fetei", este bine? Orice varianta am facut, nu am intalnit niciodata cuvantul asta. Astept un raspuns. Multumesc anticipat!

2
conotativ= figurat deci parerea mea ca da
Macar ma bucur ca am scris asa ca majoritatea pe care am intrebat au scris in loc de substantiv, adjectiv sau au scris in sens denotativ. Iti multumesc de raspuns, sper sa iau o nota mare. O seara frumoasa

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T19:28:37+03:00
Astazi,la bacalaureat era o mare de oameni in curtea liceului.-asta e un exemplu in care "mare"s-a folosit cu sens conotativ
Enuntul tau este corect,bravo !!
Multimesc din suflet. Sincer, fara sa exagerez, dar mi-ai facut seara mai ,,faina,, (ardeleneste vorbind).
Ma bucur :)
2014-06-30T19:38:45+03:00
Enuntul dat se refera la faptul ca trebuie sa folosesti sensul figurat,nu sensul propriu,deci enuntul tau este corect