Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T18:54:21+03:00
A+b=1800
a-200=2(b+200), a=2b+400+200=2b+600
2b+600+b=1800
3b=1200
b=400 lei
a=1800-b=1800-400=1400 lei
2 5 2
2014-06-30T18:58:30+03:00
Fratele care are mai puţin are : a.
Cel care are mai mult are : b, adică 2a+200
a+b=1800
dar asta se poate scrie
a+2a+200=1800
sau
3a+200=1800 | -200
3a=1600 | :3
a=533,(3)
Primul frate are 533,3 lei
Al doilea frate are 533,3+533,3=1066,6+200=1266,6 lei