As vrea sa devin contabila/profesoara de matemtica , as vrea sa fac ASE-ul . la ce profil/liceu pot intra tot pe aceasta tema? Acum depinde si de notele de la examene .

2
Economic.
Eu zic ca mate-info. De obicei liceele economice sunt mai slabute in comparatie cu colegiile nationale/liceele teoretice, unde chiar se invata carte ca lumea, iar cel mai potrivit profil este cu siguranta mate info.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T18:33:03+03:00
La mate-info sau la stiinte ale naturii ...
2014-06-30T18:46:25+03:00
La mate  info  [Vranceanu]  sau  la stinte ale naturii
1 5 1