1Suma dintre diferenta si suma a doua
numere naturale este 2012. Stiind ca
diferenta este un numar natural,
aflati cate solutii are problema.
A) 0 B) 1007 C) 1005
D) 1006 E) 1008

2Cate numere de cinci cifre distincte
formate cu cifrele 1,2,3,4,5 si mai
mari decat 21300 exista?
A) 120 B) 96 C) 100
D) 88 E) 97

3Rezultatul calculului
2011 111 - 201100 - 20110 - 2011 este:
13.
A) 2011 B) 1 C) 11
D) 0 E) 111

4Numarul numerelor de 3 cifre in
baza 10 in care una dintre cifre este
suma celorlalte doua este:
9. abc
A) 900 B) 899 C) 126
D) 112 E) 113

5Produsul a doua numere este 1640.
Marind unul dintre numere cu 5,
produsul devine 1845. Numarul mai
mare este egal cu:
A) 40 B) 43 C) 67 D) 32 E) 41

6Produsul a 2012 numere naturale este
63. Aflati suma dintre suma minima
si suma maxima posibila a acestor
numere..
A) 4093 B) 4094 C) 4095
D) 4096 E) 4097

7Aflati cate numere de forma
ABBABABA au suma cifrelor
numarului cub perfect.
A) 5 B) 6 C) 7 D) 8 E) 9

8Numarul de 3 cifre care este in
acelasi timp patrat perfect si cub
perfect este:
A) 625 B) 256 C) 512
D) 729 E) 216

9Intr-o camera sunt pisici si caini.
Numarul labutelor de pisica este de
doua ori mai mare decat numarul
nasurilor cainilor.
Numarul pisicilor este:
A) de doua ori mai mare decat
numarul cainilor
B) jumatate din numarul cainilor
C) egal cu numarul cainilor
D) 1/4 din numarul cainilor
E) de 4 ori mai mare decat numarul
cainilor

2
aici am mai multe exercitii si probleme pentru joi 13 feb. deci orice raspuns m-ar ajuta mult
nu trebuie la toate
1 d
multumesc
9 a

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T16:33:17+02:00
La 8 raspunsul este a)625 pentru ca 5 la puterea a 4 a este 625 la fel cum 25 la puterea a doua este 625.Astfel indeplineste ambele conditii
si la 9 este a deoarece iei un exemplu si te gandesti ca la 2 nasucuri(adica 2 caini) ai 4 labute adica (1 pisica ) deci numarul pisicilor este injumatatit.
b am vrut sa spun..ma corectez
multumesc mult
2014-02-08T16:33:52+02:00
la 8 raspunsul este a)625 pentru ca 5 la puterea a 4 a este 625 la fel cum 25 la puterea a doua este 625.Astfel indeplineste ambele conditii