Un dialog alcatuit din cinci - sase replici intre profesor si un elev care tocmai a fost prins copiind la teza.

2
- Ce faci Matei? Copiezi?
- Doamna profesoara! Va rog frumos iertati-ma. A ramas cartea in banca.
- Si de ce te uitai in banca?
- Imi cautam servetelele. Va rog frumos, iertati-ma. Puneti-ma sa iau lucrarea de la inceput sa va arat ca nu copiam. Imi pare foarte rau.
- Bine, de data asta te iert. Dar data viitoare direct doi iti dau!
- Va multumesc din tot sufletul! Va promit ca a doua oara nu o sa se mai intample.
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

2014-06-30T14:49:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X- ridică-te în picioare te rog!
y-dar de ce d-nă profesoară? , ce am făcut?
x- ai copiat la teză , te-am văzut...
y-dar nu e adevărat ,nu am copiat!
x-stai jos , ai doi in teză , ghinionul tău.
Sper că ti-am fost de ajutor :)) nu e asa faină dar merge..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T17:10:03+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
- Ce faci Matei? Copiezi?  - Doamna profesoara! Va rog frumos iertati-ma. A ramas cartea in banca.  - Si de ce te uitai in banca?  - Imi cautam servetelele. Va rog frumos, iertati-ma. Puneti-ma sa iau lucrarea de la inceput sa va arat ca nu copiam. Imi pare foarte rau.  - Bine, de data asta te iert. Dar data viitoare direct doi iti dau!  - Va multumesc din tot sufletul! Va promit ca a doua oara nu o sa se mai intample.
Scuze pt asezarea proasta in pagina. L-am copiat din comentariu