Răspunsuri

2014-06-30T12:18:37+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T12:21:53+03:00
2437+2724= 5161                         2437+                  946+
946+3124=4070                            2724                  3124
                                                   ------------              ----------
                                                     5161                  4070
Proba se face prin adunareschimband ordinea termenilor
2724+2437=5161
3124+946=4070
1 5 1