Răspunsuri

2014-02-08T16:16:19+02:00
Utilizați sentința în perfectă trecut și viitor 1 ,, Tatăl a vrut să meargă la piețele dată "
Multumesc pentru raspuns dar mie imi trebuie transformata propozitia in trecut si viitor 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T19:23:08+02:00
1. Der Vater hat einmal zum Markt fahren gewollt.
2. Der Vater wird zum Markt fahren wollen. 
ahh, nu e hat...e hatte la 1... scuze, acum am vazut ca iti trebuie mai mult ca perfect :(