Răspunsuri

2014-06-30T11:04:43+03:00
Nu te aventura prea mult de grup,verifica tot ce iti ei cu tine,in caz de urgenta sa ai la tine telefon!
Este bun! de la bunici si frati/surori :D?
cartea asta o am si eu e tare dar si grea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T11:06:03+03:00
Nu pleca de langa grup
nu iti pierde lucrurile
ai grija de tine
daca te pierzi (cea ce nu se va intampla daca respecti reguluile de mai sus)   suna cu telefonul
1 5 1