Răspunsuri

2014-06-30T11:00:10+03:00
In inima orasului se afla primaria.
Inima te iubeste doar pe tine.
15 4 15
Ii radea inima cand a vazut-o. Si-a luat inima in dinti si a intrat. Am facut-o dupa pofta inimii.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-06-30T11:01:04+03:00
Inima de gheata .(inima rea )
Inima padurii.(adica se afla in mijlocul padurii)
15 4 15
trb sa iti mai zic cu locutiuni
Ok Mersi mult....
Inima ta sa nu nazuiasca al aparente.
la*
tragere de inima