Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T10:45:51+03:00

1. Avionul a zburat timp de o oră. ("timp" = durată, peroiadă)

2. A trecut mult timp de când te-am vizitat. ("timp" = dimensiune a Universului după care se ordonează succesiunea ireversibilă a evenimentelor, a fenomenelor, a întâmplărilor)

2. Afară va fi un timp frumos în aceste zile, cel puțin așa au anunțat meteorologii. ("timp" = stare a atmosferei într-o regiune)

3. Această masură are un timp. / Această masură are doi timpi. ("timp" = fiecare dintre fazele egale care alcătuiesc o masură)

4. Acest verb este la timpul prezent. ("timp" = categorie gramaticală specifică verbelor)


6 4 6
2014-06-30T11:21:06+03:00
Nu am ajuns la scoala la timp. Timpul le rezolva pe toate.
4 3 4