Răspunsuri

2014-06-30T10:14:48+03:00
Iti dau un plan de idei:
Titlul: Vis de toamna

1. Descrierea naturii ( Poti folosi epitete, comparatii personificari).
2. Bogdan si prietenii lui se joaca( poti alege alt nume)
3. Bogdan o intalneste pe Zana Toamnei
4. Dialogul dintre baiat si zana (Exeplu de intrebari: De ce cad frunzele?, De ce nu este roua, ci bruma)
5. Bogdan se trezeste , totul a fost un vis.

Vei folosi figuri de stil pentru descrierea naturii si folosesti 3 moduri de expunere: naratiunea, dialogul si descrierea. Succes! Fii creativ/creativa!
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-30T13:55:00+03:00
                                                      Marea
Valurile lovesc cu putere digurile vechi, construite din diferite pietre mari. Fulgerele isi fac aparitia, luminand intreaga plaja, un tunet asurzitor trezeste micile vietati si oamenii din satul vechi, aflat la marginea marii.
Vapoarele se indreapta spre tarm, marinarii observand ca nu mai pot face fata valurilor mari si vantului tomnatic. Eu, fiind fascinat de  intregul peisaj am iesit din camera saptioasa a hotelulu vrand sa vad mai bine tot ce se intampla in jurul meu. Trasnetele deveneau mai puternice, facandu-ma sa tremur in cele din urma fulgerele si tunetele se opresc lasand in urma lor norii fumurii si mirosul invietor de ploaie. Dupa cateva minute in care deveneam tot mai fascinat de tot ce se intamplase un curcubeu isi face aparitia colorand cerul si trecand pe langa soare.
O briza aduce cu ea mirosul marii pline de vietuitoare colorate, in sat copii incep sa iasa din casele mici bucurandu-se de vremea incantatoare. Valurile alintate de soare lovesc incet nisipul plin de scoici de diferite marimi si forme, un catel jucaus intra in apa cristalina incepand sa se joace.
Valurile spumegande se sparg in digul, acum, plin de oameni fericiti si incantati de privelistea iesita parca dintr-o carte. parintii mei imi propun sa mergem la o plimbare pe malul mari si sa asteptam apusul lao terasa mica si linistita unde sa povestim si sa ne amintim de cele mai frumoase intamplari din aceasta vacanta speciala si de neuitat in care am descoperit frumusetile pe care ni le poate arata natura
13 4 13