Alcatuieste cate un enunt in care cuvintele neam si vedea sa fie folosite cu sens figurat. Help me!

2
Expresii : Neam de neamul tau nu a mai vazut asa ( aici : nimeni --- Nimeni nu a mai vazut asa ceva ) :) Cu cealalta nu stiu ~

Răspunsuri

2014-02-08T16:15:31+02:00
eu sunt dintr-un neam bogat. noi ne-am plictisit. in rest nu mai stiu
3 2 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T16:18:27+02:00
Isi vedea viitorul cu ochii mintii.-a vedea
nu ma duc neam acolo(nciodata,in veci)
10 4 10
daca il consideri bun, poti sa mi-l dai cel ma bun??
Expresii : Neam de neamul tau nu a mai vazut asa ( aici : nimeni --- Nimeni nu a mai vazut asa ceva ) :) Cu cealalta nu stiu ~