Bunăăă...puteti sa ne spuneti niste ghicitori fff grele sau intrebari ff grele dar sa fie cu raspunsuri

2
nu prea are legatura cu temele
adica cu informatica in special
:)
Are legatura cu vacanta...
este albastra , este mare ce-o fi oare?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-29T21:09:33+03:00
Intrebare destul de grele:
Un barbat a trebuit sa mearga pentru o ora prin ploaie ,fara umbrela si fara altceva pe cap.Cu toate acestea , parul nu i s-a udat.Cum este posibil?
Raspuns: Barbatul este chel. :))
Ce pot tine in mana stanga ,dar nu si in mana dreapta?
Raspuns: Mana dreapta. :))

faine...dar ce legătura are cu informatica ?
E vacanta, ne mai distram si noi. Aruncam si noi cu ghicitori unul spre altul pentru ca nu putem arunca cu octeti.
de aceeasi parere, treaca de la mine ..
:D
Comentariul a fost şters
  • Utilizator Brainly
2014-06-29T21:41:16+03:00
Cum arati ca 7 este jumatate din 12? Pai 12 scris roman este XII...si daca il tai in doua parti egale cu o linie orizontala vei obtine VII, care este 7