Care este diferenta dintre Filologie si Stiinte sociale? Care profil imi asigura o facultate / meserie mai buna? Bacalaureatul la cele 2 in ce consta? Urasc matematica si imi place mult geografia. Scuzati categoria! Multumesc!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-29T17:19:20+03:00
Daca nu-ti plac materiile reale, te sfatuiesc sa dai la filologie, deoarece din clasa a XI-a nu le mai faci, in timp ce la stiinte sociale se fac pana intr-a XII-a. Pai,din cate am inteles eu la profilul filologie faci limba romana,evident,latina foarte mult,filozofie si logica . Stiintele sociale se bazeaza,intr-adevar,si ele,pe limba romana insa faci,de asemenea,multa, multa istorie.
Pai din cate stiu eu la filologie se da: romana o limba straina, istorie, ceva competente digitale care sunt la toti si ceva din filosofie sau psihologie.
La stiinte sociale dai la:
-limba romana oral si scris;
-la proba B o limba moderna oral;
-la proba D Geografie (clasa a XII-a) sau Istorie;
-la proba E Istorie sau Geografie, Logică şi argumentare, Psihologie, Economie, Sociologie, Filosofie;
-la proba F o limbă modernă scris(alta decât cea susţinută la proba B ), Matematică, Chimie, Biologie (probă scrisă), Educaţie fizică (probă practică).
Sper sa-ti fie de folos.
Este bine????
Da! Multumesc
Cu placere, sper sa imi marchezi ca cel mai bun.
2014-06-29T17:20:48+03:00
Filologie:romana,engleza,franceza si latina.
Stiintele sociale:matematica,istorie,geografie,psihologie sau economie.
4 1 4