Răspunsuri

2014-06-29T12:26:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Nu știind la timp, a pierdut un loc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-29T12:26:31+03:00
Nestiind exercitiul a pierdut puncte la concursul de cultura generala
1 5 1