Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T16:18:32+02:00
Ai putea incepe asa :
Este o zi minunata , eu impreuna cu prietena mea mergeam spre scoala. Am ajuns in clasa, prima ora aveam romana , am inceput sa ma pregatesc  cand dintr-o data a sunat clopotelul nesuferit. Profesorul a intarziat asa ca am apucat sa repet lectia .Cand a intrat profesorul in clasa toti copii tipau ,iar unul ,ghinionul lui,era urcat pe masa . Ce a urmat nu vreau sa-mi amintesc .A urmat o verificare ca la carte , niciun copil nu a raspuns corect.Toti copii care au fost ascultati ,au fost certati de profesor dupa care  ora a decurs ca de obicei. Nu o sa mai povestesc tot ce s-a intamplat deoarece nu are niciun rost . Dupa  o zi grea la scoala ajung acasa sperand ca acolo sa gasesc putina liniste , nici pomeneala de asa ceva toata casa era intr-un mare taraboi, azi era meciul de fotball. M-am dus direct in pat mi-am pus dopuri la ureche si am adormit intr-un somn adanc.
Sper ca te-am ajutat !
mai ajutat foarte mult..multumescmult
Cu placere! Ma bucur ca te-am ajutat!
2014-02-08T16:21:49+02:00
Este o zi minunata , eu impreuna cu prietena mea mergeam spre scoala. Am ajuns in clasa, prima ora aveam romana , am inceput sa ma pregatesc  cand dintr-o data a sunat clopotelul nesuferit. Profesorul a intarziat asa ca am apucat sa repet lectia .Cand a intrat profesorul in clasa toti copii tipau ,iar unul ,ghinionul lui,era urcat pe masa . Ce a urmat nu vreau sa-mi amintesc .Profesurul ia intrebat pe toti si nici unul na raspunsus corect asa ca ia pedepsit.Copii nu au ascultat si au fugit asa ca profesorul a chemat politia
nui aceeasi ca si cea de mai devreme..?
nu
ba da...dar numai conteaza
nu ii citesteo
ba da e tot una