Răspunsuri

2014-06-29T11:46:58+03:00
5x+5(a+b)= 85
5x= 30
x=6

x(a+b)=121
11x=121
x=11
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-29T11:55:45+03:00
A)5x+4a+3b=85-2b-a\\
5x+4a+3b+2b+a=85\\
5x+5a+5b=85\\
5x+5(a+b)=85\\
5x+5\cdot 11=85\\
5x=85-55=30 \Rightarrow x=\dfrac{30}5=6

b)a+bx+ax+b=132\\
a+b+x(a+b)=132\\
11+11x=132\\
11x=132-11\\
11x=121 \Rightarrow x=\dfrac{121}{11}=11

Sper că te-am ajutat. Dacă nu înțelegi ceva, întreabă-mă.
16 4 16