Dati-mi va rog frumos vreo 30 de cuvinte grele de despartit in silabe!!!

luni dau teza la romana si invat din greu am invatat ce e mai dificil dar trebuie sa le iau si pe astea de la inceput.. ms mult!! :* :*

2

Răspunsuri

2013-12-14T16:18:57+02:00
Greoaie iepuroaica sardine Ghita groaza exercitii foaie pestera caracatita porc sarmale foame repetare suntete jocuri macaroane roaba racleta gheata girafa chemare cangurita femeie soare repetent cocos monosilabic roz calcar chestie fantezie soim reinventat cercel....am dat cuvint care le-am primit si eu! :*
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-14T16:28:58+02:00
Antreprenor,sargiuncios,deshidratat,destainuit,purificare,martirii,bunaciune,bunavointa,binevoitor,excelent,incompetent,bulversat,agasat,surprins,prins,afectuos,bucuros,marinimos,mancacios,supravietuitor,straniu,fantomatic,varcolac,decumpanit,suferind,numarand,plangand,mintind,pacalind,fumand,crescand,fumegand,
4 4 4