Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-28T20:35:38+03:00
Sunt 90... 100-9=91 91-1=90 de 2 cifre



Primul e 100 şi ultimul e 999. 
Deci 999 - 99 = 900 de 3 cifre


fără cele negative


13 4 13
2014-06-28T20:41:11+03:00
Luam numerele de la 1 la 100
de la 1 pana la 10 sunt 9 numere care sunt formate dintr-o singura cifra

din 100 scadem numarul 9 (care este numarul de numere formate dintr-o singura cifra)
100-9=91

din numerele de la 1 la 100 este un singur numar format din 3 cifre adica (100)  si scadem din 91 care ne mai ramasesera un singur numar

91-1=90 de numere alcatuite din 2 cifre exista

de la numerele de la 100 la 1000 sunt 900 de numere
1000-100=900 

1000 este format din 4 cifre inseamna ca din numarul de numere ramase (900) scadem unu din cauza ca este doar un singur numar de 4 cifre

900-1=899 de numere alcatuite din 3 cifre exista


numarul de numere ramase 999...
de la 100 la 1000 sunt 900 de numere, nu e de la 1 la 1000
da...citisem 1-1000 ,soryy. :-(
e in ordine ;)