Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-28T20:06:17+03:00
Media de admitere se face astfel: aduni nota luata la romana cu matematica si o imparti la 2 (media lor), o inmultesti cu 3, aduni cu media claselor 5-8, apoi o imparti la 4.
Mediile trecute sunt cele mai mici (ultima cu care s-a intrat la profilul respectiv).
Sper ca te-am ajutat :)
Comentariul a fost şters
aproape la fel ca media cls 5 8
  • Utilizator Brainly
2014-06-28T20:12:32+03:00
Formula de calculare este a mediei de admitere la liceu este: (evaluare nationala*3+media 5-8)/4, iar media din ghid este ultima cu care s-a intrat anul trecut. Cred ca anul asta va fi mai mica pt ca au fost subiecte mai grele ca anul trecut...
1 5 1