Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-28T20:14:54+03:00
Ansamblu de idei, doctrine sau credințe caracteristice unei epoci, unei societăți, unei clase sau unui partid, o totalitate a ideiilor si conceptiilor filosofice ;)
2 5 2
2014-06-28T22:04:56+03:00
Totalitatea ideilor și concepțiilor filozofice, morale, religioase etc. care reflectă, într-o formă teoretică, interesele și aspirațiile unor categorii într-o anumită epocă. 
1 5 1