Plz. , se pricepe cineva la engleza ?
am gasit pe un site :
Nota: Verbul „to have", atunci când nu inseamna „a avea, a poseda", ci este parte dintr-o expresie (to have breakfast, to have a shower, to have a party), formeaza negativul si interogativul cu ajutorul auxiliarului „to do".

Cum adica ?
Ca sa inteleg , cum se pun acest
e doua prop. la int. si neg. ?
He has a hot bath every day.I have lunch at one o’clock.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-28T16:27:04+03:00
La interogativ: Do you have lunch at one o'clock?
La negativ: I don't have lunch at one o'clock.

La interogativ: Did he has a hot bath every day?
La negativ: He doesn't has a hot bath every day.
Cred ca asta-i raspunsul. Bafta !
1 5 1
2014-06-28T16:27:11+03:00
When does he has a hot bath?
no,he doesn't has a hot bath every day.

when do i have lunch?
no,i don't have lunch at one o'clock
mersi !
offtopic>
nu stai bina e cu logic
nu stai bine cu logica *