Credeti ca o sa scada mediile de admitere la licee fata de anul trecut? rezultatele o sa apara si pe net?

2
sper... tu ce note ai luat?
9.70 mate.. 8.00 romana, 8,85 examenul si 9.99 media 5-8. :-?? Media de admitere cred ca-i pe undeva pe la 9.10
e bine :3
bafta
merci lafel :o3

Răspunsuri

2014-06-27T22:10:29+03:00
Nu cred, io sper ca nu , vreau sa intru la un liceu bun
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T22:12:04+03:00
Daca vor scadea  mediile poti intra mai repede la un liceu bun
1 5 1