propozitia te rog
ca sa nu fie langa un verb copulativ si sa fie nume predicativ
...dar care a trait batran si a avut un rol interesant cu prilejul urcarii in scaun a lui Constantin Serban.
atribut substantival

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T20:43:12+03:00
Este atribut substantival genitival - , deoarece prezinta articolul genitival ,,a'' 
2014-06-27T20:52:25+03:00
A lui Constamtin Şerban=atribut substantival genitival (cazul genitiv)
Sper că te-am ajutat! :)