Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T18:07:51+03:00
Depinde la unii a scazut , iar la altii a marit  si cu un punct ( la mine la marit cu 1,1puncte ...Deci... nu e o regula sau ceva .. conteaza doar de corector ....
da...dar as vrea asa un procent..
Cam un procent de 50% e posibil sa mareasca.. asa mi-a zis mie o profa anul trecut...
2014-06-27T18:13:39+03:00
conteaza  la unii a scazut , iar la altii a marit  spre exemplu cu 2 puncte
2 5 2