Identifica , in propozitia " si animalelor nu le place sa mai intarziem pe aici dupa orele lor de servici " un substantiv scris incorect si noteaza alaturi varianta orecta .

2
Da, așa este, "servici" este scris incorect. Varianta corectă este: "serviciu".

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T15:46:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
'servici' varianta corecta serviciu
2 5 2
2014-06-27T15:47:17+03:00