Răspunsuri

2014-06-27T15:28:25+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Perechea de virgule indica construcția incidenta.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T15:29:33+03:00
VIRGULA IZOLEAZA O CONSTRUCTIE INCIDENTA DE RESTUL ENUNTULUI.
3 3 3