Răspunsuri

2014-06-27T15:03:51+03:00
Probabil dumezeu dar trebuie sa spui contextul exercitiului
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T18:08:50+03:00
Nu-l cunoastem pe Brian, sa stim cum gandeste, dar cand o mama se refera la tatal fiului lor si spune " tatal tau " e ca si cum s-ar instraina de el, iar cand spune " tata " e ca si cum ar fi tata pentru intreaga familie, ocrotitor etc etc. Asa imi suna mie :)) Oricum si varianta cu Doamne Doamne ar putea fi.. :-??
1 5 1