hey,o sa am 10 materii la care trebuie sa scriu pe a 7-a ,vreau sa obtez pe un caiet mecanic.......intrebare,la acest caiet mecanic pot pune mai multe materii in el?are mapa pentru a despartii materile?foile se pun direct in caiet sau in folie ?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-06-27T13:03:40+03:00
Se pun in folie, dar poti pune si direct... Pentru a despartii poti pune niste cartoane...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T13:34:58+03:00
Hei:3 depinde de preferințele tale. Eu sa propune sa optezi pentru un dosar cu niște compartimente gata despărțite( le poți găsi la librărie) iar foiile cred ca e mai ok sa le pui in tiple ca sa se păstreze. Succes :*
si pot sa pun mai multe materii in el?
sigur
bloc notes-urile se pot folosii ca rezerve pentru caiet mecanic...adica hartia sa o folosesc ca rezerva?