Nuti fac prop dar te ajut
S-a (ex:dus,cultivat) verbe la timpul trecut nr sg
Sa (ex:mama sa)
S-au (dus,cultivat) verbe la tipul trecut nr. pl.
Sa-i (sa ii) adica lipseste o litera
sai (ai sai,copii sai)
mersi
Mama s-a uitat la mine si s-a intristat. Mama sa are un suflet bun. Copiii s-au plimbat prin toata ograda,gasind diferite gize interesante. -Sau inveti bine,sau nu primesti nimic. Sa-i fi vazut bunica,erau sa fie pedepsiti. Alina se plimba cu prietenii sai.
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T12:23:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S-a jucat frumos
Mama  sa nu a venit

Ei s-au intalnit
E bine sau rau 

Ai sai nu au venit
Ma gandesc sa-i ajut
58 4 58
Mama s-a uitat la mine si s-a intristat. Mama sa are un suflet bun. Copiii s-au plimbat prin toata ograda,gasind diferite gize interesante. -Sau inveti bine,sau nu primesti nimic. Sa-i fi vazut bunica,erau sa fie pedepsiti. Alina se plimba cu prietenii sai.
like
2014-06-27T12:24:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S-a dus la biblioteca pentru a imprumuta o carte

problema sa este cea mai dificila

s-au dus la pescuit saptamana trecuta

te culci sau vrei sa mai repeti pentru examen?

sa-i explici exercitiul este foarte usor

bunicii sai implinesc optzeci de ani
36 4 36
Anca s-a urcat intr-un copac
Mama sa este bolnava. Ei s-au dus la tara. Vrei mere sau pere? Sa-i scrii tema altcuiva e enervat. Parintii sai au merg la mare