Desfacem parantezele: 4x-4-3x+15=5x separam termenii cu litera de cei fara litera: 4x-3x-5x=4-15 facem calculul termenilor asemenea: -4x=-11 inmultim cu -1: 4x=11 aflam litera: x=11:4 x=2.75

Răspunsuri

2014-06-27T12:11:00+03:00
4x-2 -3x+15=5x

x+13=5x

x-5x=-13
-4x=-13

x= 13/4
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T12:11:04+03:00
2(2x-1)-3(x-5)=5x 
4x-2-3x+15=5x
4x-3x-2+15=5x
x+13=5x
13=5x-x
13=4x
x=13/4
1 5 1