Nu stiu ce mi-a venit prin cap, ca imi vine numai sa desenez. Afirm ca am putin talent la desen. Nu ma pricep la peisaje. Acum vreau sa merg in pas cu moda, mai exact sa invat sa desenez exact cum deseneaza alti dessineri. Totusi, asa vrea cateva sfaturi utile de desenat pentru moda. Nu vreau link-uri, pentru ca nu-mi sunt utile. Multumesc. :)

2

Răspunsuri

2014-06-27T02:27:15+03:00
Fa tot ce iti vine in minte. Cele mai reusite capodopere au iesit la nimereala. Dar nu strica niste manuale de specialitate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-27T10:12:01+03:00
Pentru inceput  trebuie sa exersezi lucruri usoare! sa o iei pas cu pas. pe moment i-ati un creion 2B ( e special pentru incepatori-adica au o mina potrivita ca marime si sunt usor de sters), un bloc de desen, o radiera care sterge bine si lasa-ti mana sa dea viata la cateva desene. Cu timpul vor fi din ce in ce mai complicate, poate mai inervante din punct de vedere al timpului... tu gandeste-te in felul urmator: Leonado DaVinci a pictat-o pe Monalisa intr-o zi?! 
Eu nu prea cred. Pentru a ajunge la un asemena rezultat a stricat sute de panze, zeci de pensoane si vopsele si cine stie ce a mai folosit! Talentul e in fiecare dar noi nu il lasam sa iasa la iveala
1 5 1