Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T21:16:39+03:00

eu am inteles ca rezultatele se vor afisa pana la ora patru
stiam si eu ca pana la ora patru...dar de la ce ora le gasim?pe la 3?
e o ora buna .....si le gasesti sigur la 3
cred ca la 2 sau la 3
2014-06-26T21:17:08+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se afiseaza pana in ora 16.00 ..... si tot atunci poti face contestații 
le poti face de la ora 16:00 pana la 17:00 :)
sau 18:00
pana la 20:00
eh.. stiam eu ceva.. dar sigur nu pana la ora 16:00
de la 4 in colo