Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T18:06:41+03:00
Punctele de suspensie, ca semne de punctuatie, s-au utilizat in structura citata pentru a marca lasarea la interpretarea lectorului (cititorului) cursul ideii poetice, dar si de a definitiva un decor autumnal (de toamna) ca un sfarsit al naturii  in raport cu un sunet metalic, final, de apus al vietii , atat al firii cat si al sentimentelor . 
Comentariul a fost şters
:D
multumesc frumos pentru best answer :))
Nu ai pentru ce !
;)
2014-06-26T18:06:52+03:00
Rolul lor este de a arata o intrerupere in sirul gandirii al actiunii