Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-08T15:11:58+02:00
Pune multe poze colorate si interesante despre tema respectiva,iar pt fiecare poza scrii ce reprezinta mai micut,si un titlu mare. :)
EU ZIC SA FOLOSESTI MULTE CULORI VII, pentru a atrage atentia ... un scris mai labartat si mai recunoscibil , si normal mai mlte poze si imagini , daca nu poti sa pui imagini,... ehh !! pune desene .. sper sa te fi ajutat
2014-02-08T15:12:57+02:00
Ca sa fie atractiv  trebuie sai pui multe poze scrisul sa fie mare si cu carioca sa scrii ceva la fiecare poza si ai sa vezi ca o sa iasa frumos
 
2 5 2