Scrie 6 sinonime a cuvantului Vesel .

1 ) _ _s_ _a_ _ _v
2 ) C _ _ _ c
3 ) A _ _ _ _n_
4 )H _ _ _ _u
5 ) N _ _ _ im
6 ) I _ _ r

2
3 Amuzant
ms
4) hazliu
1) distractiv
2) comic
3) amuzant
4) hazliu
5) nostim
6) ilar
ms mult

Răspunsuri

2014-06-26T17:27:41+03:00
1) distractiv
2) comic
3) amuzant
4) hazliu
5) nostim
6) ilar
Sper că te-am ajutat! :)
17 4 17
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T17:29:06+03:00
1 ) d_ i_st_ r_ac_ t_ i_v
2 ) C o_ m_ i_ c
3 ) A m_ u_ z_ a_n_t
4 )H a_ z_ l_ i_u
5 ) N o_ s_ t_ im 
6 ) I l_ a_ r