Imagineaza-ti trei intamplari de 3-4 randuri fiecare, care ar putea avea loc dupa gasirea iedului din fragmentul:
"Dar vântul s-a mai potolit; s-a luminat a ploaie; lumină cețoasă; începe
să cearnă mărunt și-nțepos... Îmi pun iar căciula... Deodată sângele
începe iar să-mi arză pereții capului. Calul a obosit de tot; gâfâie
de-necul vântului. ÎI strâng în călcâie, îi dau o lovitură de biciușcă;
dobito*cul* face câțiva pași pripiți, pe urmă sforăie și se oprește pe loc
ca și cum ar vedea în față o piedică neașteptată. Mă uit... În adevăr,
la câțiva pași înaintea calului zăresc o mogâ*ndeață* mică sărind și
țopăind... Un dobito*c!... Ce să fie?... Fiară?... E prea mică... Pun
mâna pe revolver; atunci auz tare un glas de căpriță... Îndemn calul cât
pot; el se-ntoarce-n loc și pornește-napoi. Câțiva pași... și iar stă
sforâind... Iar căprița... îl opresc, îl întorc, îi dau câteva lovituri,
strângându-l din zăbal*ă. Pornește... Câțiva pași... Iar căprița...
Norii s-au subțiat de tot; acuma văz cât se poate de bine. E o căpriță
mică neagră; aci merge, aci se-ntoarce; aruncă din copite; pe urmă se
ridică-n două picioare, se repede cu bărbița în piept și cu fruntea
înainte să-mpungă, și face sărituri de necrezut și mehăie și fel-de-fel
de nebunii. Mă dau jos de pe cal, care nu mai vrea să meargă în ruptul
capului, și-l apuc scurt de căpăstru: mă aplec pe vine-n jos: "Ța-ța!"
și chem căprița cu mâna parcă aș vrea să-i dau tărâțe. Căprița se
apropie zburdând mereu. Calul sforăie nebu*n, dă să se smucească; mă pune
în genunchi, dar îl țiu bine. Căprița s-a apropiat de mâna mea: e un
ied negru, foarte drăguț, care se lasă blând sa-l ridic de jos. L-am pus
în desaga din dreapta peste niște haine. În vremea asta, calul se
cutremură și dârdâie din toate încheieturile ca de frigurile morții."

1.O intamlare destul de fericita.....
2.O intamplare mai putin fericita.......
3.O intamplare mai fericita decat prima.......
Scuzati-ma pentru ca am pus "*" la unele cuvinte,dar altfel le luau drept injurii!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T16:59:39+03:00
O INTAMPLARE FERICITA
Iau caprita cu mine la casa padurarului,unde locuiesc si eu. Acesta a fost incantat si am pastrat caprita. Culoarea ei ne a fascinat pe toti si am pastrat asemena unui animal de companie.Am hranit o si cand aveam timp,o dezmierdam.Cel mai dragut animal pe care l am avut!
O intamplare nefericita
Am luat caprita cu noi,am hranit-o si i am oferit un culcus unde sa doarma. Cateva zile,totul a mers bine,dar din nefericire peste putin timp a disparut. Padurarul s a gandit ca s a intors la familia lui.Oricum,iedul nu s a mai intors acasa,ceea ce ne a intristat putin,dar stiam ca va fi in siguranta alaturi de familia lui
O INTAMPLARE SI MAI FERICITA
Am tinut mult la caprita. Aceasta a crescut si a devenit un adevarat mamifer. Desi este animal,este foarte inteligenta. Se spune ca pisicile sau cainii sunt cele mai destepte animale,dar caprita gasita de mine era cu mult mai inteligenta. Am dus-o la concursri si a castigat multe premii. Cel mai minunat animal pe care l am gasit,de asemena si inteligent.
31 4 31
sper ca te am ajutat.
cu siguranta asa ai facut
draga mea verisoara :)
:*
2014-06-26T20:57:51+03:00

1.o intamplare destul de fericita

-in data de 1 aprilie 2012 un ziar foarte cunoscut a publicat un articol despre spaghete ce cresteau intr-un copac din Elvetia

-foarte multi oameni au crezut farsa,asa ca oamenii care au publicat anuntul au fost inundati de numeroase apeluri si mesaje de la persoane care intrebau cum pot sa-si cultive si ei un copac ce face spaghete

-raspunsul dat de cei de la ziar a fost acesta:''puneti o creguta de spaghete intr-o conserva de rosii si sperati la ce-i mai bun''

-atunci oamenii si-au dat seama ca totul a fost doar o farsa,iar echipa de la respectivul ziar a fost amendata pentru ca a publicat lucruri neadevarate


2.o intamplare mai putin fericita

-ultimul om care a mers pe luna,Gene Cernan a promis fiicei sale ca ii va scrie initialele pe luna

-el a facut-o si deci aceste initiale ''TDC'',vor ramane probabil acolo pentru zeci de mii de ani


3.o intamplare mai fericita decat prima

-era o zi frumoasa de vara ,in care prietena mea cea mai buna era trista din cauza ca noi nu ne-am vazut de mult timp

-la un moment dat pe banca noastra se aseaza un om orb

-acel om ne spune ca el zambeste in ciuda faptului ca el nu a vazut niciodata in zambet,iar acest aspect nu este nimic altceva decat o reactie umana


1ointamplare fericita

-intr-o zi obisnuita de vara eu impreuna cu prietena mea cea mai buna ''caprita''am mers la locuinta mea

-parintii mei au fost placut impresionati de culoarea ei ,asa ca am hotarat sa o pastram

-impreuna am avut mare grija de draga noastra prietena


2.-dupa doua zile de când caprita ema s-a stabilit in casa mea a inceput sa se simta rau

-parintii mei au chemat veterinarul care ne-a spus ca nu stie ce a patit

-durerile erau din ce in ce mai mari pentru aceasta asa ca ne-am ingrijorat

-intro-o zi pe acolo a  trecut un om care ne-a dar o veste rea

-acesta ne-a spus ca caprita nu va trai mai mult  de o saptamna

-când am auzit asta m-am intrista foarte tare

-moartea capritei mele m-a ravasit cumplit,dar stiam ca ea va veghea asupra mea de oriunde este


3.era o zi obisnuita de scoala

-eu imi scriam temele impreuna cu caprita mea

-atunci am realizat ca caprita mea este foarte desteapta si totoadata un bun profesor

-dupa aceea noi am pornit impreuna la scoala

-acolo toti copiii s-au mirat de intelegenta ei in ciuda faptului ca este doar un animal

-impreuna am facut multe lucruri de care scoala mea a  foat mandra

-chiar s-au publicat articole despre ''o caprita care este mai intelligenta decat oamenii''

9 4 9