Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T19:40:10+03:00
Introduci un cd gol deschizi nero 6 sau 7 care il ai.
ca sa pui o melodie te duci pe audio->Make Audio CD(se va deschide o fereastra)->Add selectezi melodia -> Add-> next-> burn
ca sa pui imagini te duci pe photo and video->Make Video CD (se va deschide o fereastra) -> Add selectezi imaginile -> Add ->next-> next->  Burn
3 5 3
2014-06-26T19:59:44+03:00
Iti trebuie programul nero descarcal de pe net.