Intr-o cutie erau 155 bile albe si 15 bile negre . Ai putea scoate 175 bile ? de ce ?

va rog :
1. nu vreau raspunsuri fara sens
2. vreau sa imi spuneti dece nu am puta scoate 175 bile


2
deoarece in cutie sunt 155 si nu poti sa scoti mai multe...
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T16:18:24+03:00
155+15=170 bile sunt in cutie

nu se pot scoate 175 de bile pentru ca nu sunt 175 de bile in cutie, sunt 170, lipsesc 5 bile si de aceea numarul maxim de bile ce poate fi scos este 170
n-ai pentru ce ;)
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
2014-06-26T16:57:33+03:00
Nu , deoarece  sunt doar 170 bile in cutie ( 155 albe+15 negre = 170 )