Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-14T15:45:39+02:00
Imperecheata-
Langa malul ridicat
Sta Vulcanul rasturnat
Ca stejarul cel frunzos
In padure-aruncat jos.
229 4 229
2013-12-14T15:54:28+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Codrule, codrutule,
Ce mai faci, dragutule,
Ca de când nu ne-am vazut
Multa vreme a trecut
Si de când m-am departat,
Multa lume am îmblat.
170 4 170