CARE SUNT MODURILE DE EXPUNERE PRINCIPALE DIN ROMANUL DAVID COPPERFIELD?

2
dat find faptul ca este roman, presupun naratiunea si descrierea, specifice genului epic
fiind*
In primul rand,este naratiune. Apoi apare dialogul,preponderent,pentru a dinamiza actiunea personajelor. Apoi din cand in cand apare descrierea si in final monologul,unde autorul vorbeste cu el insusi. In concluzie in roman apar toate cele 4 moduri de expunere]
MODURILE DE EXPUNERE PRINCIPALE DIN ROMANUL DAVID COPPERFIELD este naratiune, descrierea, monologul si dialogul ! :D
monologul epic , nu ? :D

Răspunsuri

2014-06-26T15:45:19+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T16:11:41+03:00

modul predominant de expunere este naratiunea care se impleteste cu dialogul
2 5 2