Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-06-26T15:46:40+03:00
Exemple de personaje negative din basme:mama și surorile vitrege ale Cenușăresei,lupul di Scufița Roșie,lupul din Capra cu trei iezi,balaurii din diverse basme,zmeii din diverse basme...
Sper că te-am ajutat.Multă baftă! :*
2014-06-26T17:09:40+03:00
Alege lupul din scufita cea rosie.
 portetul parodiat se afla deja  in poveste. Ia partea aceea cand este descris lupul deghizat in bunica:gura mare,ochii bulbucati si maini mari sau cum era ea descrisa
sper ca te am ajutat
7 3 7